8 wrz 2008

Rytuały Tybetańskie dla Zachowania Młodości


Stres daje się we znaki nam wszystkim, a za nim różne choroby wleczone właśnie przez stres. Co tu dużo mówić, jeżeli sam nie zadbasz o pozbywanie się stresu z organizmu na co dzień, sam wyhodujesz sobie chorobę. Rytuały tybetańskie to ćwiczenia fizyczne, a właściwie zestaw 5-u ćwiczeń fizycznych, których wykonywanie wpływa odmładzająco na organizm. Są to ćwiczenia na wszystko. Poprawiające zdrowie, łatwe, wzmacniające i odprężające - czego chcieć więcej? Szukasz sposobów na odmładzanie? Te ćwiczenia odejmują lat, a wiem co mówię, bo...

...moja mamusia, osoba stroniąca od ćwiczeń, zachęcona przez znajomego - a właściwie jego cudowną żywotnością w wieku lat 70-ciu, zaczęła również wykonywać rytualy tybetanskie w wieku 68 lat. Po trzech miesiącach jakby ubyło jej 20 lat, minęły bóle głowy, poczucie osłabienia i przestała narzekać na starość - czasem gdy na nią patrzę, to ja czuję się starsza... i głupio mi...

5 rytuałów tybetańskich to ćwiczenia proste z technicznego punktu widzenia - można je wykonywać samemu w domu - a na filmie widać jak je robić. Instruktorka mówi po angielsku, ale to nie przeszkadza jeżeli nie zna się języka, wystarczy obserwować ruchy. Prostota ćwiczeń jednak jest złudna, gdyż wcale nie jest łatwo wykonać je określoną ilość razy. Prostego nie należy lekceważyć.

Po rozpoczęciu ćwiczeń, początkowo może się kręcić w głowie, ale to mija po kilku sesjach ćwiczeń.

5 rytuałów tybetańskich, to zestaw niezwykły, bo poprawiają ogólny stan zdrowia, działają odmładzająco poprzez harmonizowanie gruczołów dokrewnych. Zasługują na uwagę, ze względu na prostotę i intensywność działania.

Jeśli nie masz czasu na długotrwałe ćwiczenia, a chciałabyś zrobić coś dla siebie, wypróbuj pięć rytuałów tybetańskich i - jeśli Ci pomogą powiedz nam o tym...

Kliknij tutaj aby obejrzeć skróconą wersję instruktażową jak ćwiczyć prezentowaną przez niezykle seksownego trenera na plaży.

18 komentarzy:

  1. Zapraszam na zajęcia z Rytuałów Tybetańskich i Medytacji, w każdą środę o 20.30. Opole ul.Sienkiwicza 21 Studio Tańca RAMADA.
    www.medytacja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. www.medytacja.opole.pl
    Podałem źle adres.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na zajęcia z Rytuałów Tybetańskich i Medytacji, w każdy wtorek o 19.30 do Groty Solnej "REMEDIUM" w Opolu, ul. Kominka 3.
    Zapisy www.grota-solna.opole.pl
    www.rytuałytybetańskie.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy w Jastrzębiu Zdroju odbywają się takie zajęcia? ( lucmar56@vp.pl )

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam wszystkich
    Cwiczę 5 ryt.od wielu lat.Obecnie mam 50 - jednak nikt nie daje mi więcej niż 27 :) Chciałbym poznać ludzi którzy również osiągnęli tak wspaniałe wyniki..O ile tacy w Polsce istnieją.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zainteresowana takimi ćwiczenia w Jastrzębiu Zdroju,czy ktoś coś wie na ten temat? Serdecznie pozdrawiam wszystkich ćwiczących

    OdpowiedzUsuń
  7. w zeszlym roku bylam na Litwie i odiedzilam ciotke,ktora ostatnio widzialam ok 25 lat temu. Ledwo odnalazlam blok i mieszkanie a gdy zapukalam do drzwi,zapytalam mila dziewczyne czy wie gdzie mieszka mioja ciotka.Ona sie usmiechnela i lamanym rosyjskim odpowiedziala ,ze to ona jest ta ciotka!!! Bylam w szoku.Wiem,ze ciotki nie stac na plastyczne operacjeale to byla ona,tyle,ze jakies 15-20 lat mlodsza niz 25 lat temu!!! figura i sylwetka mlodziencza,naturalny kolor wlosow.Piekne oczy i mlodziudka twarz!!!to byly ryty i teraz w nie wierze a ksiazke mam w domu od ok 20 lat i kurzyla sie na polce. Kochani,to cud. ciotka jest przed 80-tka a wyglada na 35 lat!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ćwiczę już od ponad 11 lat.Mam osiągnięcie zbliżone do Bradford'a.Dzisiaj mam 52 lata,jednak nikt nie daje mi więcej niż 27.Nie ujawniam się ponieważ wiem jaką mogło by to wywołać sensację.Aczkolwiek cieszę się że nie jestem sam i jakaś Pani na Litwie również to osiągnęła :)Muszę jednak zaznaczyć że rytuały to nie wszystko,aby osiągnąć taki wynik...Chętnie odpowiem wszystkim zainteresowanym na nurtujące ich pytania.Ślę moc pozytywnej,Boskiej energii wszystkim ćwiczącym!
    Ohayoo

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiedz proszę, co jeszcze jest tak ważne. Wiem, że Boska opieka i energia, Miłość. Też wysyłam wszystkim Miłość.

    OdpowiedzUsuń
  10. witaj anonimie, bardzo chętnie zadam wiele pytan odnosnie rytuałow oraz tego jak odniosłes tak spektakularny efekt, podaje maila nika.b@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdradź nam coś więcej,proszę..

    OdpowiedzUsuń
  12. anonimowy... z osiagnieciami jak u bradforda
    odpisz prosze moj mejl makler001@tlen.pl
    lub tutaj... co robisz poza rytualami?
    oczyszczanie? medytacje? trening fizyczny? jakie odzywianie? czym wspomagasz dzialanie rytualow?

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam. Mam do Was pytanie. Czy jeśli kobieta ćwiczy rytuały i wkracza w standardowy wiek przekwitania (ok.45-50lat), jednak wygląda dużo młodziej to czy miesiączka mimo wszystko znika czy też organizm zachowuje się jak faktycznie młodszy i miesiączka pozostaje?

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam
    Ja tez jako kobieta mam zapytanie odnosnie wpływu rytuałów na płodnośc kobiety? Czy ją przywraca w przypadku zaburzeń? Wyczytałam tez że rytuały 2 i 4 moga spowodowac zatrzymanie miesiączki i niestety sama tego doświadczyłam po miesiącu ćwiczeń!
    Czy jakas kobieta albo specjalista mógłby to skomentować?! Pozdrawiam, Edyta (edytka05@yahoo.com)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy te rytułały kolidują w jki kolwiek sposób z religią chrześcijańską ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam i rowniez prosze o wiecej informacji. Robie rytualy ok kilku miesiecy i czuje sie lepiej. Chcialbym poznac wiecej. Co robisz oprocz rytualow. Prosze o kilka porad na maila sukces@vip.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Na wszelkie pytania staram się odpowiadać pod e-mailem:
    ohayoo@o2.pl

    Ohayoo

    OdpowiedzUsuń

Polecane artykuły

Related Posts with Thumbnails